• Σχόλιο του χρήστη 'Γαλανάκης Νίκος' | 30 Απριλίου 2020, 09:20

    Το νομοσχέδιο δεν κινείται προς την ενίσχυση της Τεχνικής Εκπαίδευσης και των μαθητών που αυτή περιλαμβάνει. Μέχρι σήμερα, υπάρχει ανοιχτή πρόσβαση στα ΕΠΑΛ και αποτελούν διέξοδο για επαγγελματική αποκατάσταση για όποια παιδια : Α) Δεν ενδιαφέρονται για Πανελλήνιες (η δεν πέρασαν σε καποια σχολή) αλλά θέλουν να μάθουν μια ειδικότητα που μελλοντικά θα αξιοποιήσουν επαγγελματικά. Β) Δεν είχαν την απαραίτητη ωριμότητα να πάρουν κάποιες σωστές αποφάσεις σε πιο μικρή ηλικία και στρέφονται μεγαλύτεροι προς την Επαγγελματική Εκπαιδευση. Γ) Τελειώνοντας το Λύκειο, η και μία σχολή Τριτοβάθμιας, αποφασίζουν να αλλάξουν επαγγελματική πορεία και να μάθουν άλλη ειδικότητα Δ) Έχουν ήδη πτυχίο ΕΠΑΛ και θέλουν κάποια άλλη συναφή ειδικότητα που αποφάσισαν ότι τους χρειάζεται. Στα Εσπερινά ΕΠΑΛ που λειτουργούν σήμερα υπάρχουν ελαχιστες ειδικότητες, και συνήθως είναι ένα ανα νομό! Με ποιο λογικό – συνταγματικό επιχείρημα θα αποκλειστούν τα παιδια αυτά από την δωρεάν δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση; Κάποια επιχειρήματα περι bullying από μεγαλύτερους προς μικρότερους, όσοι έχουν διδάξει σε ΕΠΑΛ έχουν διαπιστώσει το ακριβώς αντίθετο. Αλλά ακόμα κ αν ισχύαν, θα ήταν λογος να χάσουν τα δικαιώματά τους όλοι οι παραπάνω; Εκτός αν πρόκειται για απλές δικαιολογίες ώστε όλοι αυτοί να στραφούν υποχρεωτικά προς τα ΙΕΚ..