• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Σκόρδου' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 08:56

    Αν θέλουμε πραγματικά να ευδοκιμήσει μια "μεντορική" σχέση στο ελληνικό σχολείο, θα πρέπει να θεσμοθετηθεί στη βάση της ελεύθερης επιλογής και στην αξιολόγηση του αποτελέσματος. Τι εννοώ; Καθορίζω το στόχο,πού θέλω να φτάσω, σε ένα μάθημα, σε ένα πρόγραμμα, στην αντιμετώπιση ενός προβλήματος και διαλέγω τον "μέντορά" μου, με άλλα λόγια τον συνεργάτη μου, που μπορεί να γίνω και μέντοράς του εκεί που υστερεί ο ίδιος(κανείς δεν τα ξέρει όλα ούτε παλιός ούτε νέος). Επιλέγουμε τις μεθόδους, συνδιδάσκουμε, αλληλοαξιολογούμαστε, παρουσιάζουμε τη δουλειά μας στους άλλους συναδέλφους, στο σύμβουλό μας, δεχόμαστε κριτική, προτάσεις, διορθώνουμε, ανατροφοδοτούμε τη δουλειά μας και συνεχίζουμε. Έτσι δίνουμε κι ένα ζωντανό παράδειγμα συνεργασίας στους μαθητές και μη αυθεντίας. Και ξεφεύγουμε από στείρες εξουσιαστικές λογικές, που δεν ταιριάζουν σε σύγχρονους δασκάλους.