• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΤΥΛΙΓΑΔΑ' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 10:54

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ 35 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 22 ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ(ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ Ή ΜΗ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ).Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ(ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΗ)ΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΥΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ.ΔΙΝΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΑΠΛΟΧΕΡΑ,ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΕΞΙΤΑΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΙΣΩΣ Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΠΕΡΥΣΙ (ΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΜΑ ΑΡΝΗΤΙΣΜΟ)ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΑΠΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΟΣΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΗ.ΩΣΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΠΗΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ" ΓΝΩΣΕΙΣ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ(ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ), ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ (ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ),ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ.Η ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΚΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ. ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ. Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.