• Σχόλιο του χρήστη 'tryphon t.' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 19:43

    Οι παλιοί δάσκαλοι δεν μπορούν να εξηγήσουν στους νέους σύγχρονες μεθόδους. Συνήθως οι παλιοί δάσκαλοι λίγα γνωρίζουν για τις νέες τεχνολογίες ή τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους. Καλή η εμπειρία, αλλά στου κασίδη το κεφάλι, έμαθα μπαρμπέρης δεν ταιριάζει στην εκπαίδευση. Αντί να στηριχθούμε στην γνώση και η εμπειρία μας να βασίζεται πάνω εκεί, για να μην ανακαλύπτουμε τον τροχό κάθε φορά, αναλώνουμε τον χρόνο μας σε τεχνικά ζητήματα, που δεν σχετίζονται με τους λόγους που συνθέτουν την αναγκαιότητα του θεσμού του μέντορα. Μια περιήγηση στο διαδίκτυο σε περιοδικά του είδους, το πιο γνωστό ίσως "Mentoring and Tutoring: Partnership in Learning", ακριβώς αυτό ορίζει ότι πρόκειται για μια συνεργασία που στοχεύει στην προώθηση της γνώσης. Ο ζήλος του εκπαιδευτικού, είναι ένα στοιχείο που διατηρείται όταν αντιλαμβάνεται ότι θα πρέπει να διατηρεί μια δυναμική σχέση απέναντι στην γνώση, όταν μελετά, ερευνά και μαθαίνει νέα πράγματα και δεν περιορίζεται στα στενά όρια πραγμάτων που έμαθε κάποια στιγμή στην ζωή του.