• Σχόλιο του χρήστη 'giourou efthimia' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 23:28

    Είναι σαφής ο βασικός στόχος αυτής της πρακτικής, άλλωστε η μετάδοση της εμπειρίας του μέντορα στο νεοδιόριστο εκπαιδευτικό αποτελεί αναντίρρητα στήριγμα για το δεύτερο. Όμως ο βασικός ρόλος του μέντορα πρέπει να παραμείνει συμβουλευτικός, όχι αξιολογικός καθώς στην καθημερινή πρακτική εισέρχονται μεταβλητές που κανένας νόμος και κώδικας δε μπορεί να τις ελέγξει. Αυτό μου το υπαγορεύει η εννιάχρονη εμπειρία μου στα σχολεία και τονίζω ξανά ότι η πρακτική εφαρμογή ενός θεσμού ίσως να διαφέρει ολοκληρωτικά από τη θεωρητική εισαγωγή του...