• Σχόλιο του χρήστη 'Ράνια' | 11 Δεκεμβρίου 2010, 12:15

    Η επιμόρφωση του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού όπως πραγματοποιείται μέχρι σήμερα,επικεντρώνεται σε βασικές και γενκόλογες ενημερώσεις, ενώ ο χρόνος είναι πολύ σύντομος. Επιπλέον, δεν επικεντρώνεται στις προσωπικές ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού. Στην πραγματικότητα δεν αποτελεί επίμόρφωση. Αντίθετα, ο θεσμός του Μέντορα καλείται να καλύψει αυτά τα κενά, να διαμορφώσει ένα περιβάλλον συνεργασίας ανάμεσα στα εμπλεκόμενα πρόσωπα και μέσα από αυτή τη διαπροσωπκή σχέση να αναδείξει τις ιδιαίτερες ικανότητες του κάθε εκπαιδευτικού. Ακόμα, η συνεργασία του μέντορα με τον / τους νεοδιοριζόμενο /ους εκπαιδευτικό/ούς μπορεί να συνδυάσει το νέο με το παλιό, την εμπειρία με τις νέες ιδέες προς όφελος της εκπαίδευσης.