• Σχόλιο του χρήστη 'Integrated approach' | 12 Δεκεμβρίου 2010, 18:01

    Η σκέψη δεν είναι κακή! Όμως, για να είναι αποτελεσματική, πρέπει οι ίδιοι οι μέντορες να έχουν επάρκεια ώστε να μπορούν να καθοδηγούν. Τί νόημα έχει εάν οι μέντορες προέρχονται από ένα αναποτελεσματικό εκπαιδευτικό σύστημα; Από πού θα αποκομίσουν εμπειρίες; Πρέπει να γίνει πρώτα προετοιμασία ως προς: (1) το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα (2) τη διδασκόμενη ύλη και τους εν γένει στόχους στις βαθμίδες (αυτό μάλλον θέλει πιό άμεση αντιμετώπιση). Με απλά λόγια, θέλουμε π.χ. τα 6χρονα πρωτάκια να μαθαίνουν όλα τα σημερινά καλούδια, ή θέλουμε να διαμορφώνουμε αυριανούς πολίτες (τότε που μπορούμε) (3) τους ίδιους τους μέντορες Αλλοιώς υπάρχει κίνδυνος μετά από μια ελπιδοφόρα αρχή, να χαθεί η εστίαση, να υπάρξει μια απλή ενσωμάτωση στο σύστημα προσδίδοντας απλά διαδικαστικό χαρακτήρα στο όλο εγχείρημα.