• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ' | 1 Μαΐου 2020, 16:13

    Σύνταγμα της Ελλάδος Άρθρο 16, παρ. 4 Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους. Με την ψήφιση αυτού του νόμου καταστρατηγείται το πανανθρώπινο δικαίωμα στη δημόσια παιδεία και υποβαθμίζεται η παιδεία στη χώρα μας, καθώς ένας μαθητής ΓΕΛ εάν δεν εισαχθεί σε μια δημόσια σχολή, δεν θα έχει τη δυνατότητα να εκπαιδευτεί σε μία τέχνη και να βιοποριστεί αξιοπρεπώς. Αυτό το γεγονός θα είναι καταστροφικό και για την οικονομία, διότι ενθαρρύνεται ο μαζικός προσανατολισμός νέων στα ΑΕΙ και σε κορεσμένα επαγγέλματα, ενώ υποβαθμίζεται και η τεχνική εκπαίδευση από την οποία έχει ανάγκη η οικονομία για να στηριχθεί σε γερά θεμέλια όπως ο πρωτογενής-δευτερογενής τομέας. Επίσης αφαιρείται το δικαίωμα από ανθρώπους που είχαν κάποια ατυχία και δε μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τη φοίτηση τους στο Λύκειο ή έχασαν τη χρονιά τους να πάρουν απολυτήριο και να καταρτιστούν κάνοντας το όνειρο τους πραγματικότητα και διεκδικώντας μια θέση στην αγορά εργασίας. Άλλωστε δεν υπάρχουν παντού εσπερινά ΕΠΑΛ ούτε όλοι μπορούν να αφήσουν τις οικογένειες τους ή τις δουλειές τους για να φοιτήσουν σε εσπερινά σχολεία με ωράριο 18.00-22.30 ή 18.30-23.00. Τέλος αφού καταρρίφθηκε το ανυπόστατο επιχείρημα της βίας στα ΕΠΑΛ που ασκείται από τους μεγαλύτερους μαθητές, το υπουργείο βρήκε νέο εξίσου ανυπόστατο και ατεκμηρίωτο επιχείρημα για να δικαιολογήσει τα άδικα άρθρα 51 και 52. Γράφει ότι θα υπάρξει καλύτερη διαχείριση των εργαστηρίων που χρησιμοποιούν τα ημερήσια όσο και τα εσπερινά ΕΠΑΛ με το να αποκλείσει τους άνω των 17 από τη φοίτηση στα δεύτερα.