• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Χρονοπούλου' | 12 Δεκεμβρίου 2010, 23:07

    Ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός έχει ανάγκη τη συνδρομή και τη στήριξη ενός παλαιότερου και εμπειρότερου εκπαιδευτικού. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός θα παίρνει το πτυχίο του στο εξής από μία σχολή που του δίνει «παιδαγωγική επάρκεια» και έχει συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό όπου ελέγχεται η γνωστική, η παιδαγωγική και η διδακτική του ικανότητα. Επειδή ο θεσμός του μέντορα έρχεται συμπληρωματικά σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει κατά την άποψή μου να αποτελεί μία σχέση που να εμπνέει εμπιστοσύνη και να αποτελεί στήριξη και όχι φόβητρο για τον νεοδιοριζόμενο. Προς αυτή την κατεύθυνση προτείνω: α) Η μεντορική σχέση να μην είναι διμελής αλλά να αποτελείται από τον νεοδιοριζόμενο και μία μεντορική τριμελή επιτροπή που να καθοδηγεί και να παρακολουθεί τον εκπαιδευόμενο σε όλη την πορεία του. β) Το ένα άτομο από την επιτροπή να είναι οπωσδήποτε ίδιας ειδικότητας και να συνυπηρετεί με τον εκπαιδευόμενο. γ) Στην διάρκεια της διετίας να οργανώνονται περιφερειακά επιμορφωτικά σεμινάρια ανά ειδικότητα που να προσφέρουν στον νεοδιοριζόμενο στήριξη και έμπνευση. Συμπληρωματικά θα ήθελα να επισημάνω ότι στο κείμενο που διάβασα δεν είδα κάπου να γίνεται αναφορά για τον εκπαιδευτικό που για πρώτη φορά διορίζεται σε ιδιωτικό σχολείο. Επίσης θα ήθελα να γίνει ξεκάθαρη η τύχη του νεοδιοριζόμενου που θα έχει αρνητική εισήγηση από τον «μέντορα».