• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος' | 14 Δεκεμβρίου 2010, 00:44

    Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 1ον. Ο νεοδιοριζόμενος καθηγηγής για να γίνει καλός καθηγητής πρέπει: α) Να έχει στα χέρια του ένα καλό σχολικό εγχειρίδιο (βάσει εμπειρίας, το χειρότερο εξωσχολικό βοήθημα είναι καλύτερο από το σχολικό εγχειρίδιο) β)Να έχει στη διάθεσή του οπτικοακουστικό υλικό κυρίως η/υ και βιντεοπροτζέκτορα (βάσει εμπειρίας, η διδασκαλία γίνεται με μπλα-μπλα διότι λείπουν βασικά υλικά και στοιχεία υποδομής) γ) Να κάνει μάθημα σε μια τάξη με 15-20 μαθητές για να μπορεί να ασχλολείται με τον καθένα δ)Να έχει στη διάθεσή του μια καλή βιβλιοθήκη ή τουλάχιστον πρόσβαση σε έναν επίσημο ιστοχώρο όπου θα του παρέχεται σύγχρονο και αξιόπιστο υλικό πχ πρόσβαση στις ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες των ελληνικών πανεπιστημίων ε) κ.α. (μικρότερης σημασίας) 2ον Από εμπειρία: α)Βιώσαμε το θεσμό των ΠΕΚ. Τα στελέχη που πληρώθηκαν αδρά για να μας επιμορφώσουν (λυπάμαι που το λέω και δε θα ήθελα να είναι έτσι)στην καλύτερη περίπτωση διεκπεραίωσαν νωχελικά τα καθήκοντά τους. Προσωπικά, δεν βοηθήθηκα καθόλου, το αντίθετο μάλιστα ταλαιπωρηθήκαμε αφάνταστα. β) Βιώσαμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων. Στα 9 χρόνια υπηρεσίας ως καθηγητή δ/θμιας δεν γνώρισα τους σχολικούς συμβούλους της ειδικότητάς μου (οικονομολόγων)λόγω αδιαφορίας τους (υποθέτω, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο). Αλλά και από συζητήσεις με συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων που έτυχε να έχουν πιο ευσυνείδητους-δραστήριους Σχολικούς Συμβούλους σχημάτισα την εντύπωση ότι δεν κέρδισαν απολύτως τίποτα. Συμπέρασμα, Κυρίες και κύριοι ιθύνοντες, μην αναζητάτε πολύπλοκες λύσεις ή θεωρίες, τα πράγματα είναι απλά, ο νεοδιοριζόμενος καθηγητής απλώς θέλει το χρόνο του μέσα από τη καθημερινή διδασκαλία και συναναστροφή με τους μαθητές και ένα φιλικό γι' αυτόν σχολικό περιβάλλον για να γίνει καλός καθηγητής και να μεγαλουργήσει.