• Σχόλιο του χρήστη 'Μ. ΔΙΑΛΗΣΜΑ' | 14 Δεκεμβρίου 2010, 15:03

    Όσα χρόνια είμαι στο χώρο της Δημόσιας Εκπ/σης, η πιο ουσιαστική επιμόρφωση που έχω πάρει, είναι από συζητήσεις με συναδέλφους παλαιότερους και νεότερους των οποίων τη δουλειά εκτιμώ. Πολλοί νεοδιόριστοι έχουν ήδη εκπ/κή εμπειρία, όρεξη για δουλειά και γνώσεις περισσότερες από κάποιους παλαιότερους που έχουν κουραστεί και έχουν χρόνια να επιμορφωθούν. Αντί για το θεσμό του μέντορα, θα ήταν πιο ουσιαστικό να ενισχυθεί ο διάλογος μεταξύ των εκπ/κων. Αυτό θα μπορούσε να γίνει με συναντήσεις μεταξύ εκπ/κων του ίδιου κλάδου (πιθανόν και παρουσία του Σχ. Συμβούλου), αλλά και όλων των εκπ/κων, στην αρχή της χρονιάς και αν χρειαστεί και κατά τη διάρκειά της. Προϋπόθεση για αυτό είναι οι εκπ/κοί να απαλλαγούν από εξωδιδακτικά καθήκοντα, ώστε να υπάρχει ο χρόνος, η διάθεση και οι πνευματικές αντοχές για γόνιμες συζητήσεις.(Η γραμματειακή υποστήριξη των σχολείων μπορεί να γίνει είτε από καθηγητές που δεν διδάσκουν ή εχουν πολύ μειωμένο ωράριο, είτε απο υπάλληλους που πλεονάζουν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.)