Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη ΕκπαίδευσηΗ πρόκληση των αλλαγών στην εκπαίδευσηΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Σωτηρίου | 14 Δεκεμβρίου 2010, 20:44
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νυν συνταξιούχος. Πρέπει να απαντήσετε, τώρα: - Η ζήτηση για σπουδές οφείλεται στο χαμηλό επίπεδο σπουδών - Περάτωση σπουδών σε 3+1 (ή 4+1 σήμερα) χρόνια. Μετά διαγραφή - Υποτροφίες και δάνεια σε όλους. Τέλος τα τσάμπα - Να μιλήσετε για πλήρη και αποκλειστική απασχόληση. Πάρα πολλοί γίνονται πολιτικοί και καταλήγουν αποτυχημένοι ή διαγκωνίζονται για δεύτερη θέση - εσείς τους διορίζετε εις βάρος της εκπαίδευσης - Οι σπουδές πρέπει να στηρίζονται σε εργαστήρια και ανάθεση εργασιών - Γιατί οι σπουδές εξακολουθούν να είναι 4-ετείς, όταν ο ιδιωτικός τομέας και η Ευρώπη δίνουν πτυχία σε 3 χρόνια; - Να διαχωριστεί η οικονομική από την ακαδημαϊκή εξέλιξη - Οι αμοιβές ΔΕΠ να είναι για 40 ώρες εργασίας την εβδομάδα - Οι αυξήσεις μισθών να είναι εκθετικές, όταν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες για ανατροφή τέκνων - Γιατί να παίρνουμε σύνταξη μεγαλύτερη από το μισθό μας; Οι δε γιατροί 140%! - Να διευκολυνθεί η κινητικότητα μεταξύ ΑΕΙ, Βιομηχανίας, Έρευνας και Διοίκησης - Να εξορθολογιστεί το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Γιατί η Ιατρική Αθηνών πρέπει να έχει 800 μέλη ΔΕΠ; Συμβαίνει αλλού στον πλανήτη; - Τα ΑΕΙ δεν είναι ούτε πόλοι καινοτομίας, ούτε κέντρα αριστείας. Να γίνουν.