• Σχόλιο του χρήστη 'Βοζαΐτης Ν. Γεώργιος' | 15 Δεκεμβρίου 2010, 00:39

    Σε ένα πλαίσιο ποιοτικής αναβάθμισης του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, θεωρώ ότι ο θεσμός του Μέντορα μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει, αν και εφόσον στηριχθεί σε αξιοκρατκές επιλογές (σπουδές, επιμορφώσεις, κλπ) αλλά και στη διδακτική εμπειρία του Μέντορα, η οποία δεν μπορεί να είναι λιγότερη από 10-15 έτη συνολικά. Επιπλέον, η σχέση Μέντορα και νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού δε νομίζω ότι πρέπει να διέπεται από καμιά αξιολογική διαδικασία, διαφορετικά κινδυνεύει να εκφυλιστεί ή να εκπέσει σε γραφεικοκρατικού τύπου δραστηριότητα. Έχοντας και την εμπειρία του επιμορφωτή επί 3 έτη στα Π.Ε.Κ. στο πρόγραμμα της Εισαγωγικής Επιμόρφφσης και αντιλαμβανόμενος τις δυσκολίες και τα προβλήματα των νέων συναδέλφων,ευελπιστώ σε μια καινοτομική, γνήσια και δημιουργική τομή για την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, η οποία δε θα σταματά στη Μεντορική σχέση αλλά θα αφορμάται από αυτή και θα είναι διαβίου.