• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος' | 15 Δεκεμβρίου 2010, 10:35

    Κίνητρα! Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κίνητρα για να κάνουν οτιδήποτε καινοτόμο. Η βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου, δυστυχώς, δεν αποτελεί αρκετό κίνητρο. Στο βαθμό που υπάρχουν τέτοια κίνητρα, λειτουργούν ήδη άτυπα μορφές συνεργασίας παρόμοιες με του μέντορα. Αν πάλι θεσπιστεί οικονομικό ή άλλο τέτοιο κίνητρο, ξέρω ότι θα κινητοποιηθούν και πολλοί που δεν έχουν γνήσιο ενδιαφέρον. Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς ένας νόμος περί μέντορα-εκπαιδευτικού θα βελτιώσει τις συνεργασίες μεταξύ εκπαιδευτικών, νεότερων και παλαιότερων.