• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιος Τσωχος' | 15 Δεκεμβρίου 2010, 18:30

    1.Ποια ειναι η εννοια κοινωνικη καταξιωση,επιτυχημενος κλπ. 2.Πως θα αντιμετωπισθει το προβλημα της επικοινωνιας με αλλοδαπους. Καποτε το φως προερχονταν εξ ανατολων τωρα εκ δυσμων? 3.Σε περιπτωση δυσαρμονιας αριθμου εισακτεων ποιος εχει την αποφασιστικη αρμοδιοτητα 4.Συνακολουθα αν τα ΑΕΙ/ΤΕΙ ζητησαν σημαντικα μικροτερο αριθμο φοι- τητων ποιες δικλειδες διεξοδου θα υπαρχουν για τους υπολοιπους? 5.Ο αριθμος αιθουσων για την ενιαια εισαγωγη σε Σχολη ειναι επαρ- κης και πως θα καλυφθει το ελλειμα 6.Η πιεση των εισαγωγικων εξετασεων δεν μεταφερεται στα ΑΕΙ για κα- τανομη των φοιτητων στα τμηματα?Και εφ'οσον μεχρι τωρα τα ΑΕΙ κρι- νονταν οτι δεν επιτρεπουν αδιαβλητη προσβαση γιατι τωρα γινονται ικανα? 7.Η εδρα καταργηθηκε για την αποφυγη φαινομενων νεποτισμου.Γιατι δεν εισαγεται (α) η απαγορευση υποψηφιοτητος σε ΑΕΙ οπου υπηρετει συγγε- νης μεχρι ? βαθμου (β)η εξελιξη γιατι με κλειστη διαδικασια και οχι υποχρεωτικα σε αλλο ΑΕΙ με υποχρεωση παραμονης σ'αυτο του- λαχιστον μιας 5ετιας? 8.Αιωνιοι φοιτητες.Η προταση του Υπουργειου οτι θα υπαρχει συνεχης ελεγχος και παρακολουθηση ειναι ουτοπικη.Να θεσπισθει μεγιστος αριθμος προσελευσεων στην εξεταση καθε μαθηματος. 9.Ποιο το κοστος της εφαρμογης των μεταβολων? 10.Η συμμετοχη των φοιτητων στην διοικηση,αλλα και του λοιπου προσωπι κου(μη διδακτικου) πρεπει να μηδενισθει.Απλη συμμετοχη ενος εκπροσωπου για ενημερωση.