Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη ΕκπαίδευσηΗ πρόκληση των αλλαγών στην εκπαίδευσηΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Σωτηρόπουλος | 18 Δεκεμβρίου 2010, 11:35
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
μπορεί να μας πει κάποιος τι προσδοκά η χώρα να κάνει, ποιός είναι ο στόχος, γιατί εκτός από κάποιες σωστές τοποθετήσεις μόνο του πρωθυπουργού στους Δελφούς, κανείς άλλος δεν σκέφτεται έτσι, όλοι θέλουν να τακτοποιήσουν καταστάσεις που δεν οδηγούν σε ανάπτυξη. Είναι πολύ σκληρός ο τρόπος που θα γίνει αυτό γιατί μιλάμε για ανθρώπους και τις ζωές του και εννοούμε νέους ανθρώπους. Είναι πολύ απλός και επώδυνος για την παραοικονομία και την παραπαιδεία, αλλά αν ξέρει κανείς μαγικές συνταγές ας μας τις πεί. Όταν μιλάμε για παραπαιδεία δεν εννούμε τους πετυχημένους φροντιστές που κάνουν δήλωση στην εφορία... Δηλαδή απλά και δωρεάν παιδεία και ιδιωτική, αλλά συνολικά μόνο 5 ώρες το πρωί ή αν θέλετε 9 με 4 με άλλες δραστηρίοτητες και μετά για τα παιδιά τέρμα, αφήστε τα να ζήσουν. Και φυσικά και άλλος δρόμος από 14 έως 22 άρτια τεχνική εκπαίδευση και ανάλογα με τις δυνατότητες και ανάγκες καθενός....Ποιοί θα θιχτούν;