Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Ιωαννίδου | 2 Μαΐου 2020, 23:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η επιστροφή σε εξετάσεις πολλών αντικειμένων.Τα επτά μαθήματα των προαγωγικων-απολυτηριων εξετάσεων είναι στην πραγματικότητα δεκα, κοροϊδεύετε τα παιδιά και τους γονείς;Τα στέλνετε από την πρώτη γυμνασίου στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα;Οι γονείς γονατίζουν οικονομικά! Ακόμα κι όταν τα αρχαία εξετάζονταν, οι φιλόλογοι στην Α λυκείου παραπονουνταν για ελλείψεις και κενά από το γυμνάσιο, τα ξεχνάμε αυτά;Οι εξετάσεις σε τι θα ωφελήσουν λοιπόν εκτός απο τους άνεργους φιλολόγους;Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες πώς θα ανταπεξέλθουν, παρατώντας το σχολείο; Τα παιδιά αποκαλούν το σχολείο φυλακή, ξυπνήστε πια , δημιουργήστε συστήματα φιλικά, ανθρώπινα, με παιδαγωγική πνοή στην έφηβη ψυχή που παλεύει για την ταυτότητα της.Τοσοι παιδαγωγοί στις επιτροπές με μεταπτυχιακά και διδακτορικά σκέφτονται συστήματα παρελθουσων εποχών, με εξετάσεις και βαθμοθηρικες προοπτικές; Μπράβο στις περγαμηνές τους!!!! Τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος του Γυμνασίου είναι ήδη πολλά με αρκετές απαιτήσεις έκαστο μάθημα , το 8ωρο εργασίας του ενήλικα δεν αρκεί για το γυμνασιοπαιδο... Έχετε δει παιδιά με τσάντες στην πλάτη προς ή από το σχολείο; Ένα καβούκι τσάντα πάνω στην πλάτη των εφήβων, βάρος; Πολλά κιλά βιβλία,τετράδια, κλασερ!!!! Αφήστε τα μαθήματα των εξετάσεων ως έχουν εκτός κι αν..... τα συμφέροντα προέχουν της ψυχικής υγείας των νέων μας!