• Σχόλιο του χρήστη 'Μάκης Κ.' | 2 Ιανουαρίου 2011, 03:47

    • Τη διατήρηση και την ενίσχυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η παιδεία είναι μέγιστο πνευματικό και κοινωνικό αγαθό και δεν μπορεί να μετατραπεί σε προϊόν εμπορευματοποίησης. Παραθέτω ορισμένες προτάσεις για την επίλυση του προβλήματος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, διότι δεν με καλύπτει προσωπικά το ΚΔ. Το μόνο πρόβλημα της Παιδείας είναι η υποχρηματοδότηση, που έχει δώσει έρεισμα σε κάποιους να καταδυναστεύσουν το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. • Αύξηση των κρατικών επιχορηγήσεων προς τα πανεπιστήμια με παράλληλη εφαρμογή ελέγχου νομιμότητας και σκοπιμότητας στη διάθεση των κονδυλιών. • Κατοχύρωση της πανεπιστημιακής αυτοτέλειας στο βαθμό που δεν ευνοείται η καθηγητική αυθαιρεσία. • Αναβάθμιση της ποιότητας σπουδών και εκσυγχρονισμός στις υποδομές, στα εποπτικά μέσα, στα προγράμματα σπουδών. • Διασφάλιση του δωρεάν και καθολικού χαρακτήρα της σίτισης και της στέγασης των φοιτητών. Επίλυση των οξύτατων σχετικών προβλημάτων. •Ενδυνάμωση του φοιτητικού συνδικαλιστικού κινήματος. • Βελτίωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων και δημιουργία νέων όπου κριθεί αναγκαίο. Καθιέρωση ανοιχτών και δωρεάν μεταπτυχιακών. • Διάθεση περισσότερων κονδυλίων στην έρευνα και συγκρότηση νέων ερευνητικών προγραμμάτων. • Πλήρη κάλυψη των αναγκών όλων των τμημάτων σε εργατικό δυναμικό (συμβασιούχους 407, αποσπασμένους). • Υλοποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών για πτυχία με αξία. • Αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας στο 5% του Α.Ε.Π., και στο 2% για την έρευνα.