• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 8 Ιανουαρίου 2011, 16:13

    Ε Ι Δ Ι Κ Η Α Γ Ω Γ Η ! Τι θα γίνει με τους μαθητές που χαρακτηρίζονται να βιώνουν ιδιαίτερες δυσκολίες μάθησης; Ποια θέση προβλέπει η νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα για την πρόσβασή τους, την εκπαιδευτική τους εξέλιξη και την ένταξή τους στην κοινωνία;Είμαι πολλά, και πολλά άλλα: και διδάσκων και φοιτήτρια και σκεπτόμενη και οικογένεια έχω και εργάζομαι πολύ και νεκρανασταίνομαι και βιώνω το δράμα της αναπηρίας σε μια κοινωνία που απαξιώνει την ικανότητα περισσότερο από την ανικανότητα!Ναι, σε αυτό το σημείο φτάσαμε! Είναι της μόδας τώρα η αναζήτηση μήπως έχουμε κάποιο πρόβλημα και σε ποιο βαθμό ή μήπως έχει κάποιος συγγενής πρώτου βαθμού πρόβλημα, μπας και εξοπλίσουμε τη φαρέτρα μας με περισσότερα μόρια για να μπούμε(απατηλόοο!) σε κάποια δουλειά! Ποια είναι η θέση ξαναρωτώ των ατόμων με ΑΝΑΠΗΡΙΑ, γιατί τη θέση όσων δεν είναι σε αυτή την κοινωνικά κατασκευασμένη κατηγορία την ξέρουμε: είναι απλά overqualified και ασύμφοροι....!Για να θέσω μία πρόταση και για να απαντήσω κύρια Υπουργέ στις απαντήσεις σας, πρώτα θα μου επιτρέψετε να παραστώ για να ρωτήσω εγώ και το πληγωμένο μου υπό κατασκευή είναι τις ερωτήσεις μας και απαντήστε μας έμπρακτα τώρα που είμαι νέα εσείς στις εξής ερωτήσεις: 1)Με ποιο σκεπτικό αποφασίσατε ότι αυτά τα θέματα της δημόσιας διαβούλευσης είναι αυτά που μας καίνε;2)Τι θα κάνετε με τους άτομα, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των ανθρώπων με ΑΝΑΠΗΡΙΑ εκτός από το να βάζετε τσιρότα στις πυορραγούσες εκτεταμένες πληγές τους; Ποιο το παρόν της ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ και ποιο ΜΕΛΛΟΝ οραματίζεστε; Η ερώτησή μας προς απάντησή σας!