• Σχόλιο του χρήστη 'Ζούρβα Καλλέργη' | 11 Ιανουαρίου 2011, 00:49

    Αυτοδιοίκηση των ΑΕΙ: συνεχίζει σε στραβό δρόμο. Δείτε τα γνωστικά αντικείμενα των μελών ΔΕΠ: τα τμήματα δεν έχουν κανένα κίνητρο να προκυρήξουν θέσεις μελών ΔΕΠ σε γνωστικά αντικείμενα που δεν ομοιάζουν με τα δικά τους. Συνήθως προκυρήσσονται θέσεις έχοντας "τον φίλο, τον συνεργάτη, τον τέως διδακτορικό μας φοιτητή" κατά νου - κριτήρια προσωπικά, ενώ θα έπρεπε να προσπαθούν τα ερευνητικά αντικείμενα να καλύπτουν το δυνατόν ευρύτερο φάσμα επιστημονικής γνώσης. Υπάρχει κάτι σαθρό στην αυτοδιοίκηση χωρίς λογοδοσία. Ζητείστε από τα τμήματα έκθεση αιτιολόγησης για την προκύρηξη θέσης ΔΕΠ σε ένα γνωστικό αντικείμενο. Επιτρέψετε σε ομάδες πολιτών να εκφράσουν (χωρίς δέσμευση προς το οικείο ΑΕΙ / ΤΕΙ) τις επιθυμίες / ανάγκες τους για γνωστικά αντικείμενα. Υποχρεώστε τα μέλη ΔΕΠ (και τους μόνιμους) να υποκεινται σε περιοδικές αξιολογήσεις / αναφορές έργου. Υποχρεώστε τους να δίνουν περιοδικές (π.χ. ανά 4 έτη) δημόσιες παρουσιάσεις των πεπραγμένων τους. Ελευθερία μελών ΔΕΠ: Συμφωνώ με τη δυνατότητα διατήρησης θέσης στο εξωτερικό από μέλη ΔΕΠ εκλεγμένα στην Ελλάδα. Δώστε επίσης τη δυνατότητα σε μέλη ΔΕΠ να αλλάζουν το γνωστικό τους αντικείμενο κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Σε ένα διάστημα 20-30 χρόνων, ο φυσικός μπορεί να γίνει μαθηματικός, και αυτός που ασχολείται με βυζαντινή ιστορία να ασχοληθεί με άλλη ιστορία. Δώστε τους την ευκαιρία να φύγουν από το "κουτάκι" στο οποίο βρέθηκαν 30 χρόνια νωρίτερα. Γενικά τμήματα Πολυτεχνικών σχολών: Το θέατρο του παραλόγου: κοινωνιολόγοι κρίνουν φυσικούς, μηχανικοί κρίνουν φιλοσόφους, μαθηματικοί δικηγόρους, κ.ο.κ. αφού όλοι ανήκουν στο ίδιο τμήμα.