• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ' | 3 Μαΐου 2020, 22:21

    Διαβάζοντας τα δύο άρθρα 51 και 52 του παρόντος ΣΧ/Ν και την ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ, αδυνατώ να κατανοήσω πως τεκμηριώνεται ο ισχυρισμός ότι οι ενήλικοι μαθητές είναι αυτοί που ασκούν εκφοβισμό στους ανήλικους. Ως επιχείρημα είναι απαράδεκτο και με προσβάλει ως εκπαιδευτικό υπονοώντας ότι καλύπτω μία αρρωστημένη κατάσταση μέσα στην τάξη μου. Μέσα από τη 10χρονη πορεία μου στα ημερήσια ΕΠΑΛ της περιοχής μου συνάντησα ενήλικες γυναίκες ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΕΣ που την ίδια στιγμή που τα παιδιά τους βρίσκονται σε τάξεις μικρότερων εκπαιδευτικών βαθμίδων, εκείνες κάθονται στα θρανία ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ για την επιλογή τους και με εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στη σχολική μονάδα όσο και στις Πανελλήνιες. Δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να λειτουργήσουν αν ήταν αναγκασμένες ως μητέρες με το παρόν ΣΧ/Ν από το ημερήσιο ΕΠΑΛ να ακολουθήσουν εσπερινό (ίσως τότε θα έπρεπε ο Νομοθέτης να δημιουργήσει και εσπερινές εκπαιδευτικές δομές για τα παιδιά τους;) ή μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν τη λύση ενός Ιδιωτικού ΙΕΚ για να αποκτήσουν τα αντίστοιχα προσόντα; Αν δεν είναι αντιδημοκρατικός, ρατσιστικός και αντισυνταγματικός ο ηλικιακός αποκλεισμός τότε τι είναι;;; Σχετικά δε με τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού έχω να καταθέσω ότι λειτουργούν ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ σε φαινόμενα βίας. Το bulling συμβαίνει μεταξύ ανήλικων τόσο στα ημερήσια ΕΠΑΛ όσο και στα ημερήσια ΓΕΛ που έχουν αποκλειστικά ανήλικους. Όσον αφορά το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΥ στα ΕΠΑΛ, εκτιμώ ότι θα έπρεπε αντί να διώχνουμε μαθητές από το δημόσιο σχολείο θα ήταν σοφότερο να μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα, τόσο στα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μαθήματα όσο και στα ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ και να εγκρίνονται ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ αφού τελικά όσο λιγότεροι μαθητές υπάρχουν μέσα στην τάξη τόσο μεγαλύτερο το όφελος για την εκπαιδευτική διαδικασία. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 51 & 52