• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σ.' | 3 Μαΐου 2020, 23:06

    Φαίνεται πως οι εξαγγελίες του υπουργείου για την ενίσχυση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο αφορούν μόνο τα αγγλικά. Καμία αναβάθμιση / μεταβολή δε γίνεται για την αναβάθμιση της διδασκαλίας της β' ξένης γλώσσας, δηλαδή των γαλλικών και γερμανικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα όμως με την ανακοίνωση της Ευρωπαικής επιτροπής για την πολυγλωσσία, οι Ευρωπαίοι πολίτες συστήνεται να ομιλούν ΔΥΟ ξένες γλώσσες πέραν της μητρικής τους. Επιπλέον, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της οικονομίας, νομίζω ότι θα έπρεπε: 1.Τα γαλλικά / γερμανικά να διδάσκονται για 3 ( τρεις) ώρες την εβδομάδα στο γυμνάσιο, όπως παλαιότερα, για εμβάθυνση στην εκμάθηση της γλώσσας που αρχίζει από το δημοτικό, 2. Να συνεχίζεται η τρίωρη υποχρεωτική διδασκαλία της β' ξένης γλώσσας στο γενικό λύκειο, 3. Να συνδεθεί η διδακαλία στο λύκειο με την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας εντός του σχολείου, υπό τις παραπάνω προυποθέσεις, προφανώς, 4. Να διδάσκεται ως τρίωρο υποχρεωτικό μάθημα και στις 3 ( τρεις) τάξεις του ΕΠΑΛ στην ειδικότητα " Υπάλληλος Τουρισμού Επιχειρήσεων " του τομέα διοίκησης / οικονομίας 5. Να προβλέπονται επιπλέον ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας για το ειδικό μάθημα των γαλλικών στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Η ελληνική οικογένεια έχει επιβαρυνθεί υπερβολικά με το κόστος εκμάθησης των ξένων γλωσσών στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Κάποια στιγμή όλο αυτό πρέπει να σταματήσει και τα παιδιά να αποκτούν πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών μέσα από το δημόσιο σχολείο.Αυτός δεν ήταν και ο σκοπός για τον οποίο έγινε το ΚΠΓ; Η πιστοποιημένη γνώση των γαλλικών/ γερμανικών αποτελεί αναγκαίο εφόδιο για να μπορεσουν οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί πολίτες να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς εργασίας.