• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σ.' | 3 Μαΐου 2020, 23:53

    Φαίνεται πως οι εξαγγελίες του υπουργείου για την ενίσχυση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο αφορούν μόνο τα αγγλικά. Καμία μεταβολή δε γίνεται για την αναβάθμιση της δεύτερης ξένης γλώσσας , δηλαδή των γαλλικών και γερμανικών στο δημόσιο σχολείο. Σύμφωνα όμως με την ανακοίνωση της ευρωπαϊκής επιτροπής που αφορά στην πολυγλωσσία , οι ευρωπαίοι πολίτες συστήνεται να ομιλούν δύο γλώσσες πέραν της μητρικής τους. Επιπλέον, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της οικονομίας, νομίζω ότι θα έπρεπε: 1) Η β’ ξένη γλώσσα να διδάσκεται στα γυμνάσια για τρεις ώρες την εβδομάδα, όπως ίσχυε και παλαιότερα, ενισχύοντας έτσι την εμβάθυνση στην εκμάθηση της γλώσσας που έχει ήδη ξεκινήσει από το δημοτικό, 2) Να συνεχίζεται η τρίωρη υποχρεωτική διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας στο γενικό λύκειο, 3) Να συνδεθεί η διδασκαλία των γαλλικών / γερμανικών στο λύκειο με την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας εντός του σχολείου, υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις , προφανώς, 4) Να διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα και στις τρεις τάξεις του ΕΠΑΛ στην ειδικότητα « Υπάλληλος Τουρισμού Επιχειρήσεων» του τομέα Διοίκησης και Οικονομίας 5) Να προβλέπονται επιπλέον ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας για το ειδικό μάθημα των γαλλικών στις πανελλήνιες εξετάσεις. Η ελληνική οικογένεια έχει επιβαρυνθεί οικονομικά πάρα πολύ προκειμένου να μάθουν τα παιδιά της ξένες γλώσσες στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει και οι μαθητές να αποκτούν πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών μέσα από το δημόσιο σχολείο. Άλλωστε , γι’ αυτό το λόγο δε δημιουργήθηκε και το ΚΠΓ; Η πιστοποιημένη γνώση των γαλλικών / γερμανικών είναι αναγκαίο εφόδιο για να μπορέσουν οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί πολίτες να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς εργασίας.