• Σχόλιο του χρήστη 'Φίλιππος Κουτσάκας' | 4 Μαΐου 2020, 02:26

    Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος Πληροφορικής σε δύο ώρες την εβδομάδα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου εξασφαλίζοντας όμως ταυτόχρονα, τον ιδανικό αριθμό μαθητών στο σχολικό εργαστήριο πληροφορικής. και καθιέρωση εργαστηριακού μαθήματος επιστήμης και τεχνολογίας STEM - Robotics. Επαναφορά του 3ωρου εργαστηριακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, για την υποστήριξη του ή των εργαστηρίων. Επανασύσταση και ενίσχυση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην προηγούμενη μορφή του με τουλάχιστον ένα τεχνικό υπεύθυνο στον καθένα και σαφή αποστολή τη στήριξη των σχολικών μονάδων. Άμεση αναβάθμιση εξοπλισμού σε ΟΛΑ τα εργαστήρια της χώρας με νέους υπολογιστές και Κιτ ρομποτικής. Κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής στη Γ΄ Γυμνασίου (ή και στην Β΄ Γυμνασίου) εντός σχολικού ωραρίου για όλους τους μαθητές όπως γίνεται για το πιστοποιητικό ξένων γλωσσών. Ξεχωριστό μάθημα ρομποτικής- λογικής σκέψης στην Γ΄ Γυμνασίου (αρχές αλγοριθμικής, από μία ώρα το καθένα). Αλλαγή του βιβλίου πληροφορικής αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή και διεύρυνση/ανανέωση της ύλης και εκ νέου ανανέωση του προγράμματος σπουδών, με Σύγχρονες Γλώσσες Προγραμματισμού και Ρομποτική, λογική σκέψη και αλγοριθμική, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα. Δημιουργία ομίλων πληροφορικής/ρομποτικής ή ομάδων συμμετοχής σε διαγωνισμούς Πληροφορικής. Συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πληροφορικής με περιεχόμενο που προάγει τις πραγματικές διδακτικές και τεχνολογίες αιχμής και την σύγχρονη διδακτική.