• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Τσέου' | 15 Ιανουαρίου 2011, 19:21

    Πιστεύετε αληθινά ότι μπορεί να ωφεληθεί η πρακτική άσκηση των μελλοντικών εκπαιδευτικών, η εκπαιδευτική έρευνα και οι πειραματικές εφαρμογές από ένα περιβάλλον τεχνητό και ψεύτικο που δε θα έχει καμία σχέση με τα υπόλοπα δημόσια σχολεία; πιστεύετε ότι η απομάκρυνση των άριστων μαθητών από το δημόσιο σχολείο της γειτονιάς του δε θα κατεβάσει -και άλλο- το επίπεδο της εκπαίδευσης που βιώνει ο μέσος Έλληνας μαθητής; Πιστεύετε ακόμη ότι ο ίδιος ο άριστος μαθητής δε θα διέπρεπε στο σχολείο της γειτονιάς του; Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα λαμπρών επιστημόνων που πήγαν στο σχολείο του χωριού τους.... Πιστεύετε αληθινά ότι δε θα έπρεπε όλα τα δημόσια σχολεία να συνδεθούν με τα πανεπιστήμια; Πιστεύετε επίσης ότι η δημιουργία ομίλων δεν αφορά τους μαθητές με μέσες ικανότητες στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία οι οποίοι συχνά διαπρέπουν σε ένα μόνο τομέα; Και με την περιφέρεια, όπυ δεν υπάρχει η δυνατότητα των άριστων μαθητών να παρακολουθήσουν πειραματικά σχολεία τι γίνεται; Αυτοί,για άλλη μια φορά, στον καιάδα; Η αληθινή επιστημοσύνη και ειδημοσύνη δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι ξεκομμένη από την καθημερινή πραγματικότητα του τόπου μας.