Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Καραγιάννης | 15 Ιανουαρίου 2011, 20:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με τη λειτουργία πρότυπων ή πειραματικών σχολείων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. "Ισότητα" για μένα δε σημαίνει "ισοπέδωση". Πολλοί εκπαιδευτικοί έχουμε σκέψεις για το πως το μάθημά μας θα γινόταν πιο αποδοτικό, πως οι έννοιες θα κατανοούνταν ευκολότερα από μεγαλύτερα ακροατήρια. Το πειραματικό σχολείο θα μπορούσε να είναι το βήμα για την εφαρμογή καινούριων μεθόδων, καινοτόμων πρακτικών στην διδασκαλία. Το πειραματικό σχολείο θα μπορούσε να ηγείται στην εφαρμογή της Επιστήμης της Διδακτικής και ταυτόχρονα να την προωθεί. Το πειραματικό πρέπει να συνδέεται με το πανεπιστήμιο, με τους επιστημονικούς φορείς (Μαθηματική Εταιρεία, Ένωση Ελλήνων Φυσικών κτλ), με οργανισμούς όπως μουσεία, πινακοθήκες, θέατρα. Το πρόγραμμα σπουδών του θα πρέπει να παρουσιάζει ευελιξία και καινοτομία.