• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 16 Ιανουαρίου 2011, 03:43

    Αφού συνεχώς το υπουργείο κι άλλοι φορείς της εκπαίδευσης αναφέρονται στην ανάγκη εμπλουτισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας πέραν του μαυροπίνακα και του σχολικού βιβλίου, είναι εκ των ουκ άνευ η δημιουργία ψηφιακού υλικού. Σαν τέτοιο δεν εννοείται η αναπαραγωγή του βιβλίου, αλλά κυρίως η δημιουργία πρότυπων μαθημάτων για το σύνολο της ύλης που θα περιλαμβάνει συνδυασμό κειμένου-εικόνας-video (με τη βοήθεια π.χ. PowerPoint). Όσο κι αν φαίνεται φιλόδοξο, είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει πράξη από έναν κεντρικό φορέα - παρά από κάθε μεμονωμένο εκπαιδευτικό με τις περιορισμένες δυνατότητες που έχει (σε σχέση με τις αυξημένες ανάγκες για ένα τέτοιο έργο) σε γνώση Η/Υ, αναζήτηση συγκεριμένων πληροφοριών από διάφορες πηγές, διαθέσιμο χρόνο, κλπ. Προσωπικά πιστεύω ότι όλα αυτά έχουν δευτερεύουσα σημασία μπροστά στο πώς οι μαθητές θα γίνουν μαθητές, αλλά θα ήταν ανούσιο να συζητάει κανείς για εκσυγχρονισμό χωρίς να ενεργήσει έτσι.