• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Κ.' | 16 Ιανουαρίου 2011, 09:59

    Είμαι δεκαπέντε χρόνια στην εκπαίδευση και δε θυμάμαι να έλαβα υποστήριξη από την ομοσπονδία ή τοπικό σύλλογο για το πώς θα κάνω καλύτερα τη δουλειά μου. Εν μέρει λογικό επειδή ο ρόλος του συνδικαλισμού είναι να προάγει τα συμφέροντα των εργαζόμενων-κι αυτό στη δική μας περίπτωση μεταφράζεται σε λιγότερη εργασία με περισσότερες αποδοχές. Κυρίως όμως απαράδεκτο επειδή οι συνδικαλιστικές μας ενώσεις οφείλουν να λειτουργούν και ως επιστημονικά σωματεία. Κάτι τέτοιο όμως δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα. Ποια επιστημονικά επιχειρήματα δικαιολογούν, για παράδειγμα, την αρνητική τους στάση απέναντι στην αξιολόγηση; Επομένως οι ομοσπονδίες θα έπρεπε να εμπλακούν μόνο εκεί που θίγεται το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών. Διαφορετικά θα λειτουργήσουν ως τροχοπέδη γιατί θα συζητούν ατερμόνως και μάλιστα με συνθήματα και όχι επιχειρήματα. Εκτός αν ωριμάσουν ,αποφασίσουν να λειτουργήσουν ως επιστημονικά σωματεία και ορίσουν εκπροσώπους επιστήμονες μη εμπλεκόμενους με συνδικαλισμό και χωρίς κομματικές εξαρτύσεις.Δηλαδή να...αυτοαναιρεθούν.