• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Δρίβας' | 16 Ιανουαρίου 2011, 12:22

    Η λειτουργία των σχολικών ομίλων μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει την εκπαιδευτική λειτουργία. Προϋπόθεση είναι ένα εύπλαστο διευρυμένο ωράριο και η εμπλοκή ιδιαίτερα ικανών και εξειδικευμένων εκπαιδευτικών. Οι δραστηριότητες των ομίλων τελικά απευθύνονται στην τοπική κοινωνία, όπου και "καταξιώνονται". Για την προβολή του έργου τους σε ευρύτερο κοινό είναι σκόπιμη η συνεργασία ομίλων από πολλά σχολεία (πρότυπα και μη), που θα γίνει ευκαιρία για ομαλή κοινωνικοποίηση των μαθητών, μέσω της ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ του έργου τους, των ικανοτήτων τους κλπ. Σε επόμενο επίπεδο μπορεί να αξιοποιηθούν υπάρχοντες φορείς και δραστηριότητες (π.χ. διαδικτυακές ομάδες ενδιαφερόντων, μουσικά φεστιβάλ νέων, μαθητικές εκδόσεις, αθλητικοί όμιλοι) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Τέλος ο ειδικός ΦΟΡΕΑΣ που έχει την ευθύνη και το συντονισμό της εκπαίδευσης των ταλαντούχων μαθητών, προβάλει σε ΠΑΝΕΘΝΙΚΟ επίπεδο τα επιλεγμένα και εξαιρετικά αποτελέσματα της λειτουργίας των σχολικών ομίλων, επιβραβεύει μαθητές και εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν και προωθεί τα αποτελέσματα των εργασιών σε άλλους επιστημονικούς ή κοινωνικούς φορείς