Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 16 Ιανουαρίου 2011, 13:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα πρότυπα σχολεία δεν μπορεί να είναι πειραματικά και τα πειραματικά σχολεία δεν μπορεί να είναι πρότυπα. Στα πειραματικά σχολεία η εισαγωγή των μαθητών και η επάνδρωση τους δεν μπορεί να γίνει με κανέναν άλλο τρόπο εκτός από κλήρωση (τυχαιοποιημένη διαδικασία). Στα πρότυπα σχολεία η εισαγωγή των μαθητών δεν μπορεί να γίνει με κανένα άλλο τρόπο εκτος των εξετάσεων και η επάνδρωσή τους ξέχωρα από ένα βαρύ τυπικό φάκελο που εκ προοιμίου θα διαθέτει, θα πρέπει να χαίρει της επαγγελματικής εκτίμησης του "συναφιού". Αυτό μεταφράζεται οτι θα πρέπει να αξιολογείται από τους συναδέλφους του τόσο του στενού σχολικού περιβάλλοντος της τελευταίας τριετίας όσο και της ευρύτερης συντεχνίας που ανήκει. (Φυσικός από Φυσικούς, Μαθηματικός από μαθηματικούς κλπ). Βαρύνουσα άποψη η ΔΕΥΤΕΡΗ. Ας μη γελιόμαστε. Στο "συνάφι" μας γνωρίζουμε ποιοί ξεχωρίζουν επαγγελματικά.