• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Αγγελιδάκης' | 17 Ιανουαρίου 2011, 02:26

    Νομίζω ότι η επιλογή των βιβλίων και των συγγραμμάτων από τους εκπαιδευτικούς & η ύπαρξη βιβλιοθηκών σε όλα τα δημόσια σχολεία θα συμβάλλει περισσότερο στην ουσιαστική μάθηση των μαθητών. Δίνει το δικαίωμα και ταυτόχρονα υποχρεώνει τον εκπαιδευτικό να αναζητά διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία & να κάνει επιλογή θεμάτων και στοιχείων από ένα ευρή βιβλιογραφικό φάσμα. Αυτό άλλωστε εφαρμόζεται ήδη στις προηγμένες εκπαιδευτικά χώρες του εξωτερικού. Επίσης είναι σημαντικό να μπορεί να συμμετάσχει (χωρίς πρόσθετη αμοιβή) οποιοσδήποτε καθηγητής επιθυμεί να εκδώσει ένα βιβλίο, η καταλληλότητα του οποίου δεν πρέπει να κριθεί από συντεχνειακές επιτροπές. Πρέπει να κριθεί από την εκπαιδευτική και κυρίως την ελληνική μαθητική κοινότητα στην οποία και απευθύνεται. Με βάση τις παραπάνω προϋποθέσεις, θεωρώ χρήσιμη την ύπαρξη ενός τεχνολογικού φορέα που θα έχει ως αποκλειστικό έργο την εκδοτική υποστήριξη αλλά κυρίως την ψηφιακή υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου του Υπουργείου Παιδείας. Σε ό,τι αφορά στη συνολική ερευνητική υποστήριξη του Υπουργείου, υπάρχει μια πληθώρα ξεχασμένων-παραγκωνισμένων αλλά ικανών-καταρτισμένων εκπαιδευτικών με μεράκι & όραμα, που μπορούν να συμβάλλουν σε συνεργασία με καθηγητές Πανεπιστημίων(χωρίς πρόσθετη αμοιβή). Ας απελευθερωθούν οι κρυφές δυνάμεις! Τέλος, πιστεύω βαθύτατα ότι οποιοσδήποτε φορέας κι αν συσταθεί, δεν θα επιτύχει το σκοπό του αν υπεισέλθουν το κέρδος και η ματαιοδοξία των προσώπων που τον στελεχώνουν. Το μέλλον των παιδιών μας, αξίζει να χτιστεί πάνω στα βιβλία αγνών συγγραφέων με αγάπη στο λειτούργημα που ασκούν τόσα χρόνια.