• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Νικόπουλος' | 17 Ιανουαρίου 2011, 03:17

    Φοβάμαι ότι πάλι γραφειοκρατικά προχωράτε. Για τον τρόπο διδασκαλίας προτείνω να δημιουργηθεί ένας δικτυακός τόπος με όλη την διδακτέα ύλη ανά μάθημα. Στο τμήμα του που θα είναι ελεύθερα προσβάσιμο θα υπάρχει το σχετικό λήμμα από το αντίστοιχο βιβλίο, σχετικά εκπαιδευτικά βοηθήματα ή σύνδεσμοι για εποπτικά μέσα και ερωτήσεις εμπέδωσης. Γενικά υλικό που θα βοηθήσει τον μαθητή μέχρι που να υποκαθιστά την διδασκαλία στην τάξη. Από πίσω θα υπάρχει φόρουμ προσβάσιμο μόνο σε εκπαιδευτικούς όπου θα προτείνονται και θα σχολιάζονται σχέδια μαθήματος και εναλλακτικοί τρόποι παρουσίασης ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον. Θα συζητούνται προβλήματα που προέκυψαν και θα προτείνονται λύσεις με την συμβολή ψυχολόγων παιδαγωγών του υπουργείου. Ομοίως θα συζητούνται προσθαφαιρέσεις και αλλαγές στο υλικό που είναι προσβάσιμο στους μαθητές, ακόμη και στην διατύπωση του βιβλίου. Οι προτάσεις θα μπορούν να αξιολογηθούν από τους εκπαιδευτικούς που τις διαβάζουν. Οι πιο αξιόλογες θα εμφανίζονται πρώτες και οι εισηγητές τους θα κερδίζουν κάποια μόρια ως επιβράβευση και κίνητρο συμμετοχής. Το αποτέλεσμα θα είναι ο εκπαιδευτικός να μπαίνει για να βρει ένα σχέδιο μαθήματος για την επόμενη μέρα και να περνάει ένα σεμινάριο για όλο το εποπτικό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα πιθανά προβλήματα που θα αντιμετωπίσει. Θεωρώ περιττό να αναφερθώ στα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου φόρουμ, στο ανύπαρκτο κόστος του, στην αυτόματη προσαρμογή του στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στην εξέλιξη της τεχνολογίας καθώς και στην δυνατότητά του να διορθώσει τις ατέλειες και παραλείψεις της πρότασής μου και της αρχικής του εφαρμογής. Για την διδακτέα ύλη απευθυνθείτε στις επιχειρήσεις και ζητείστε να συμπληρώσουν μέσω διαδικτύου μία κατάσταση με τον αριθμό και τις δεξιότητες ή τα γνωστικά αντικείμενα που θα ζητάνε μετά 5 χρόνια από τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες τους. Από χειρισμό μηχανημάτων και ξένες γλώσσες μέχρι εξειδικευμένους τομείς δικαίου και κατασκευών. Δημοσιεύστε τα αποτελέσματα και θα δημιουργηθεί η ζήτηση. Εσείς προσπαθήστε να την ικανοποιήσετε εντάσσοντας αυτά τα αντικείμενα στο εκπαιδευτικό σύστημα. άλλα στην τεχνική άλλα στην ανωτάτη, άλλα σαν μεταπτυχιακά τμήματα και άλλα δωρεάν μέσω διαδικτύου και χορήγηση πιστοποιητικού κατόπιν αδιάβλητων εξετάσεων.