• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΝΤΕΚΕΛΕ' | 17 Ιανουαρίου 2011, 03:19

    Τα "πειράματα" με τις μεθόδους διδασκαλίας και οι καινοτόμες δράσεις θα πρέπει αρχικά να γίνονται σε κοινό δεκτικό, που δεν είναι άλλο από τον ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΤΗ.Γι΄αυτό πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα σχολεία (καθώς και τα άλλα που θα πρέπει να δημιουργηθούν) καλό θα ήταν να είναι πρωτίστως πρότυπα και κατόπιν πειραματικά.Συνδυασμός και των δύο. Όσον αφορά στην εξάντληση και το άγχος των μικρών μαθητών από τη διαδικασία των εξετάσεων, προτείνω ως αντιστάθμισμα την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.(και στις τρεις τάξεις). Από τα μέσα Μαϊου, αντί να προχωρήσουμε στην ύλη ή να ασχοληθούμε στο σχολείο με κάτι άλλο ευχάριστο και δημιουργικό, που θα ωφελούσε τους μαθητές, δίνουμε SOS για τις εξετάσεις.Εξετάσεις παρωδία που εξαναγκάζουν τον καθηγητή να βαθμολογεί το μαθητή του 10 με 15 προκειμένου να περάσει την τάξη γιατί στις τελικές εξετάσεις γνωρίζουμε ότι θα γράψει αρκετά κάτω από τη βάση.Το γυμνάσιο εντάσσεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση και νομίζω πως οι ωριαίες επαναληπτικές δοκιμασίες σε κάθε τρίμηνο επαρκούν για τα παιδιά αυτής της ηλικίας σε αυτή τη βαθμίδα εκαπίδευσης.