• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Σκόρδου' | 17 Ιανουαρίου 2011, 11:44

    Η επιτελικού χαρακτήρα υποστήριξη από καθέδρας, από τα βολικά γραφεία ενός κτιρίου στο κέντρο της Αθήνας, μέχρι τώρα έχει αποτύχει σχεδόν ολοκληρωτικά, όχι μόνο λόγω αναξιοκρατικών επιλογών στη στελέχωση ή πολυδιάσπασης και γραφειοκρατίας. Αυτό που έχουμε ανάγκη είναι η "βοήθεια στο σχολείο". Να βασίσουν τις δράσεις τους οι επιτελείς του σχεδιασμού στις "αυτοψίες" που θα κάνουν στα ίδια τα σχολεία, χωρίς μεσολαβητές και αντιπροσώπους. Τι λειτουργεί, τι δεν λειτουργεί, τι θέλει ο μάχιμος εκπαιδευτικός, τι ανάγκες έχει το κάθε σχολείο, το κάθε μάθημα. Αλλιώς, οι αποθήκες, οι αίθουσες, οι βιβλιοθήκες γεμίζουν όργανα, πολυμέσα, υπολογιστές, βιβλία και το μάθημα εξακολουθεί να γίνεται με πίνακα, σχολικό εγχειρίδιο και κιμωλία.