• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Μ.' | 5 Μαΐου 2020, 04:31

    Χαιρετίζω την πιο σωστή διάκριση των Πειραματικών σε σχέση με το Πρότυπα Σχολεία, που συχνά οι όροι αυτοί μπερδεύονται. Θα πρότεινα να γίνει ακόμη πιο σαφής η διάκριση. Τα Πειραματικά να μην λειτουργούν ως πρότυπα, αλλά μόνο για να εφαρμόζονται πειραματικά και πιλοτικά νέες παιδαγωγικές προτάσεις και μεθοδολογίες, που θα μπορούν να αξιολογηθούν και εφ' όσον κριθούν επιτυχημένες να εφαρμόζονται ευρύτερα. Κατ' αυτήν την έννοια "η εξοικείωση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με τη διδασκαλία των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων" όπως ορίζει η παράγραφος 2.δ δεν έχει νόημα να γίνεται στα Πειραματικά (που πιθανόν να πειραματίζονται σε νέα μη δοκιμασμένα συστήματα), αλλά μόνο στα Πρότυπα. Μπορεί βέβαια να υπάρχει συνεργασία των Πειραματικών με τα παιδαγωγικά ΑΕΙ προκειμένου να ενημερώνονται και να κάνουν εργασίες οι φοιτητές. Οπότε προτείνω η παράγραφος 2.δ να γίνει "Συνεργασία με τμήματα και σχολές Α.Ε.Ι. των επιστημών της εκπαίδευσης, προκειμένου να παρατηρούν τις πειραματικές εφαρμογές και να εκπονούν σχετικές εργασίες."