Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ | 17 Ιανουαρίου 2011, 19:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΛΛΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΣΥΜΒΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΝΑ ΕΠΑΝΑΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ- ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΕΛΕΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ