Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Γιαννάκης | 17 Ιανουαρίου 2011, 22:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άλλο «Πρότυπο», άλλο «Πειραματικό». Συμφωνώ με το «Πειραματικό» και διαφωνώ με το «Πρότυπο». Πρότυπα μπορεί και πρέπει να γίνουν όλα τα σχολεία, με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, το σωστό αναλυτικό πρόγραμμα, που θα έχει ως πρότυπο αγωγής την αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των Πνευματικών και ψυχοσωματικών δυνατοτήτων των μαθητών και με εκπαιδευτικούς που θα έχουν αποκτήσει ξανά το σεβασμό και την εκτίμηση της κοινωνίας, μέσα από μια αναθεώρηση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεών τους. Βρίσκω όμως σωστή την πρόταση της λειτουργίας Πειραματικών σχολείων στα οποία: 1.Θα δοκιμάζονται σύγχρονες και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι. 2.Το μαθητικό δυναμικό δεν θα απέχει πολύ από το μέσο όρο των άλλων σχολείων, ώστε να προκύπτουν σωστά και αληθή συμπεράσματα. 3.Θα εκπαιδεύονται μελλοντικοί εκπ/κοί. 4.Οι εκπ/κοί που θα υπηρετούν σ’ αυτά, δεν θα επιλέγονται με μοναδικό κριτήριο τα τυπικά προσόντα αλλά κυρίως με τα ουσιαστικά.