• Σύμφωνα με το άρθρο, στις ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στο Γυμνάσιο θα εξετάζονται οι μαθητές στα 7 μαθήματα της Ομάδας Α, αντί για 4. Αναρωτιόμαστε σε τι εξυπηρετεί η εντατικοποίηση αυτή και μάλιστα με την εξέταση των 7 μαθημάτων από 1-15 Ιουνίου! Ενώ φιλοδοξεί να δημιουργήσει το «σύγχρονο, καινοτόμο σχολείο», εισάγει την εντατικοποίηση της μάθησης με την αύξηση των εξεταζομένων μαθημάτων και την εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η παραπαιδεία, διευρύνονται οι κοινωνικές ανισότητες, καθώς μόνο οι πιο ευκατάστατοι μαθητές θα καταφύγουν στα φροντιστήρια Μ.Ε. από νωρίς στο Γυμνάσιο, ενώ είναι σίγουρο ότι αυξάνεται το στρες των μαθητών με όλες τις συνεπακόλουθες συνέπειες. Ως προς την εντατικοποίηση, σκόπιμο θα ήταν να μελετήσει το Υπουργείο τα πιο επιτυχημένα, σύμφωνα με διεθνείς αξιολογήσεις, εκπαιδευτικά συστήματα, ιδιαίτερα των σκανδιναβικών χωρών, στα οποία εφαρμόζεται ακριβώς η αντίθετη λογική από τη στείρα, πολύωρη και χωρίς δημιουργικότητα μελέτη και αξιολόγηση.