• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΡΓΥΡΗΣ' | 5 Μαΐου 2020, 13:01

    ΘΕΜΑ Α - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ α)Απαραίτητο και γραπτώς εξεταζόμενο το μάθημα των Μαθηματικών σε όλες τις τάξεις γ) Διαμόρφωση προγραμμάτων σπουδών ανά τάξη με περικοπή και σωστότερη κατανομή της ύλης ώστε τελικά Διδακτέα και Εξεταστέα ύλη να συμπίπτουν. δ) Αναβάθμιση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας με σωστότερη ίσως κατανομή σε περισσότερες τάξεις στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. ΘΕΜΑ Β - ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ α) Αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής σ' όλες τις τάξεις β) Εισαγωγή μαθήματος Διατροφής και Υγείας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο (τραγική η κατάσταση στα κυλικεία όπου αυτή τη στιγμή η βασική τροφή προς πώληση είναι η ζύμη από άσπρο αλεύρι με λίγο τυρί, σαλάμι, λουκάνικο) γ) Εκσυγχρονισμός του μαθήματος της Πληροφορικής (οι μαθητές ξέρουν να χειρίζονται καλά το facebook αλλά δεν μπορούν να κάνουν μια εγγραφή στο σχολικό δίκτυο δ) Εισαγωγή μαθήματος Σεξουαλικής Αγωγής ΘΕΜΑ Γ - ΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ α) Επαναληπτικές εξετάσεις για τους ανεξεταστέους τον Ιούνιο, όπως ισχύει τώρα. β) Ενίσχυση των αδύνατων μαθητών στη διάρκεια της χρονιάς με παράλληλη στήριξη για όποιον μαθητή το επιθυμεί στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος (έτσι δε θα καταλήγουμε σε επαναληπτικές εξετάσεις - παρωδία.