Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Αναστασία | 19 Ιανουαρίου 2011, 11:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός σε μια πόλη όπου λειτουργεί Πειραματικό Γυμνάσιο. Καταθέτω κάποιες απόψεις: - με ποια λογική ένα σχολείο λέγεται πειραματικό, όταν δεν είναι χώρος εφαρμογής καινοτόμων διδακτικών μεθόδων; - με ποια λογική δεν μπορεί σε κάθε σχολείο να εφαρμοστεί κάτι πιλοτικά/πειραματικά, αν αυτός είναι ο στόχος; - με ποια λογική αυτά τα σχολεία είναι "ανώτερα" από τα υπόλοιπα; - πώς εξασφαλίζεται η ισότητα στα δημόσια σχολεία,τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς; - πώς δικαιολογούνται τα μειωμένα ωράρια των υπηρετούντων στα πειραματικά σχολεία εκπ/κών, όταν είναι κοινό μυστικό ότι δεν αφιερώνουν ούτε λεπτό σε οποιαδήποτε περαιτέρω εξωδιδακτική- εκπαιδευτική δραστηριότητα που θα προήγε το έργο του σχολείου; - μήπως εν τέλει να επανεξεταστεί τόσο η αναγκαιότητα ύπαρξης των σχολείων αυτών ή τουλάχιστον ο τρόπος λειτουργίας τους;