• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία' | 19 Ιανουαρίου 2011, 11:37

    Είμαι εκπαιδευτικός σε μια πόλη όπου λειτουργεί Πειραματικό Γυμνάσιο. Καταθέτω κάποιες απόψεις: - με ποια λογική ένα σχολείο λέγεται πειραματικό, όταν δεν είναι χώρος εφαρμογής καινοτόμων διδακτικών μεθόδων; - με ποια λογική δεν μπορεί σε κάθε σχολείο να εφαρμοστεί κάτι πιλοτικά/πειραματικά, αν αυτός είναι ο στόχος; - με ποια λογική αυτά τα σχολεία είναι "ανώτερα" από τα υπόλοιπα; - πώς εξασφαλίζεται η ισότητα στα δημόσια σχολεία,τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς; - πώς δικαιολογούνται τα μειωμένα ωράρια των υπηρετούντων στα πειραματικά σχολεία εκπ/κών, όταν είναι κοινό μυστικό ότι δεν αφιερώνουν ούτε λεπτό σε οποιαδήποτε περαιτέρω εξωδιδακτική- εκπαιδευτική δραστηριότητα που θα προήγε το έργο του σχολείου; - μήπως εν τέλει να επανεξεταστεί τόσο η αναγκαιότητα ύπαρξης των σχολείων αυτών ή τουλάχιστον ο τρόπος λειτουργίας τους;