Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Πόπη Πηγιάκη, καθηγήτρια Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Κρήτης | 19 Ιανουαρίου 2011, 22:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η έννοια του Πρότυπου σχολείου και του Πειραματικού σχολείου είναι ταυτόσημες, επειδή δεν μπορεί να νοηθεί Πρότυπο σχολείο χωρίς Πειραματισμό, δηλαδή, χωρίς τη διαρκή έρευνα για τις παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές του, για την αποδοτικότητα αυτών των πρακτικών και για τη φιλοσοφία που αυτές απηχούν. Διαφορετικά, το Πρότυπο θα σήμαινε 'στατικό', 'δογματικό', 'ανελαστικό', χωρίς δυνατότητα εξέλιξης και βελτίωσης και ένα τέτοιο δήθεν Πρότυπο σχολείο θα ήταν ακατάλληλο για την εποχή μας που η γνώση τρέχεικαι τα πάντα αλλάζουν.