• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 5 Μαΐου 2020, 18:27

    Το άρθρο 5 που αφορά τη διαγωγή είναι αναχρονιστικό και το μόνο που προσθέτει είναι πρόσθετη γραφειοκρατία σε μια εποχή που η κυβέρνηση ευαγγελίζει τη ψηφιοποίηση του κράτους. Ήδη καταργημένο στην πράξη εδω και δεκαετίες επανέρχεται. Άρθρο 38 εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης, ο ρόλος αυτός πρέπει να ανατεθεί σε εξειδικευμένους επιστήμονες όπως ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κλπ οι οποίοι έχουν το επιστημονικό υπόβαθρο να υποστηρίξουν ουσιαστικά τους μαθητές. Με επιμόρφωση δεν γίνεται κανείς μαθηματικός, φιλόλογος ή ψυχολόγος. Ακύρωση στην πράξη επιστημονικών κλάδων. Άρθρο 9 επαναφορά τράπεζας θεμάτων. Η εφαρμογή της ήταν μια μεγάλη αποτυχία, με θέματα μη ελεγμένα(λανθασμένα) και με μαθητές που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο επίπεδο των θεμάτων, μόνο διαβαθμισμένη δεν ήταν. Τα ποσοστά αποτυχίας των μαθητών το επιβεβαιώνουν. Βαθιά ταξικό μέτρο. Ξεκινήστε την υποστήριξη των μαθητών από το Δημοτικό και σε 10 χρόνια μπορεί να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση για αυτό. Αυξάνει τη μαθητική διαρροή. Άρθρα 51 και 52 ηλικιακό όριο στα ΕΠΑΛ. Αυξάνει τη μαθητική διαρροή και στερεί στους μη έχοντες χρήματα μια δεύτερη ευκαιρία. Αντίθετο με το σύνταγμα της χώρας.