• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδοπούλου ευδοξία' | 5 Μαΐου 2020, 22:09

    Aναφορικά με το άρθρο 4 θα ήθελα να σχολιάσω το γεγονός ότι αυξάνεται ο αριθμός των εξεταζομένων μαθημάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις στο Γυμνάσιο πράγμα το οποίο δε με βρίσκει καθόλου σύμφωνη.Ο αριθμός πρέπει να μείνει ο ίδιος διότι θέλουμε μια εκπαίδευση ποιοτική που δεν αυξάνει το άγχος των μαθητών και δεν τους στρέφει ευθέως προς την φροντιστηριακή εκπαίδευση. Πρέπει η εκπ/ση να πηγαίνει εμπρός και όχι πίσω. Είμαι εκπαιδευτικός με 30 έτη εμπειρίας και τυχαίνει να έχω εμπειρία και σπουδές σε εκπαιδευτικά συστήματα Αγγλίας και Γαλλίας και έχω επισκεφθεί σχολεία όλων των βαθμίδων στις χώρες αυτές. Εξετασιομανία γραπτή εκεί δεν είδα! Δεν τους απασχόλησε ποτέ, ούτε στο παρελθόν ούτε στο παρόν. Παρόλα αυτά καινοτομούν στην παγκόσμια σκηνή. Τι θα γίνουν τα παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες που χρειάζονται άλλου τύπου υποστήριξη και κατά τα μαθήματα και ιδιαιτέρως σε κάθε γραπτή εξέταση με ειδικό υλικό, που αυτή τη στιγμή τυποποιημένο δεν υπάρχει. Αν ο εκπαιδευτικός μέσα από τον ηρωισμό του (διότι διδάσκει 6,7,8 τμήματα) και χωρίς συγκεκριμένη επιμόρφωση βοηθήσει έχει καλώς, αλλιώς, κανείς δεν υποχρεώνει κανένα για τίποτα όπως μου είπε έγκριτος σύμβουλος της Ειδικής Αγωγής! ¨Εχει ποτέ επίσημα ληφθεί μέριμνα για τύπους τεστ και γραπτή εξέταση για τέτοια παιδιά;; Δε μιλώ για βαριές περιπτώσεις αλλά για έξυπνους μαθητές οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα να απομνημονεύουν παπάδες, ούτε μπορούν να εστιάσουν σε τόσες λεπτομέρειες σε πλαίσιο εξέτασης παπαγαλίας! Καλύτερα να προχωρήσουμε μπροστά με σύγχρονη αντίληψη. Αφιερώστε χρόνο για τη σωστή διδασκαλία και όχι για περισσότερες εξετάσεις! Είναι χαμένος χρόνος!