• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Κοφίνη' | 5 Μαΐου 2020, 22:23

    Η συγκεκριμένη ομαδοποίηση των μαθημάτων στο Γυμνάσιο, το οποίο αποτελεί φορέα γενικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης, κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε κύρια και δευτερεύοντα. Αυτή η κατηγοριοποίηση διαμορφώνει μαθήματα δύο ταχυτήτων. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση σε συνδυασμό με την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων και την αυστηροποίηση στην προαγωγή και απόλυση των μαθητών του γυμνασίου; Η αυστηροποίηση του σχολείου δεν αναβαθμίζει ποιοτικά την εκπαίδευση, μάλλον εξωθεί στη σχολική διαρροή και στην ασφάλεια των φροντιστηρίων. Αν αυτός είναι ο στόχος, τότε σίγουρα η εκπαίδευση "αναβαθμίζεται". Επιπλέον, οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους μαθητές που δεν καταφέρνουν να προβιβαστούν στις εξετάσεις του Ιουνίου γίνονται τον Σεπτέμβριο, χωρίς να προβλέπεται κάποια υποστήριξή τους, ώστε να καλύψουν τις αδυναμίες τους και να βοηθηθούν στην προαγωγή τους. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που πρωτοστάτησε στην εποχή του κορωνοϊού, άφαντη. Κι όμως, θα μπορούσε να συμβάλλει υποστηρικτικά και αυτή, αν αξιοποιηθεί ουσιαστικά. Γιατί δεν το βλέπουμε; Υπάρχουν όμως και τα φροντιστήρια.