• Σχόλιο του χρήστη 'Ασπράκη, Βακιρτζιάν, Χαλκιαδάκης ΠΓΗ' | 5 Μαΐου 2020, 22:50

    Η αποτύπωση της απόδοσης του σχολείου πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη σχετική πρόοδο που έχουν σημειώσει οι μαθητές, και όχι έναν υψηλό γενικό μέσο όρo. Θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ότι υπάρχει σαφής διαφοροποίηση μεταξύ των Πρότυπων σχολείων τού κέντρου και της περιφέρειας. Ο μαθητικός πληθυσμός τής Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είναι σημαντικά μεγαλύτερος από εκείνον των επαρχιακών πόλεων, με αποτέλεσμα οι μαθητές που φοιτούν στα Π.Σ. τής πρωτεύουσας να έχουν πραγματικά άριστες επιδόσεις. Στην επαρχία, αντίθετα, και με δεδομένη την απουσία βάσης εισαγωγής στα Π.Σ., έχει παρατηρηθεί η εισαγωγή μαθητών με βαθμό εισαγωγής γύρω από, και κάτω της βαθμολογικής βάσης τού 10. Στο άρθρο 21.5 δεν επισημαίνεται ότι στο σχέδιο προγραμματισμού δράσεων και την έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης κατά το τέλος κάθε σχολικού έτους, έχει πρόσβαση το σύνολο της κοινωνίας, εφόσον αυτές αναρτώνται στην ιστοσελίδα του σχολείου. Τέλος, αν δεν υπάρχει καλό κλίμα συνεργασίας μεταξύ του Διευθυντή και του Συλλόγου των Καθηγητών, είναι αδύνατη η ομαλή και δημιουργική λειτουργία οποιουδήποτε σχολείου. Για τον λόγο αυτό, η αξιολόγηση των συντελεστών τής εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πρέπει να είναι αμφίδρομη, και, άρα, θα πρέπει ο νόμος να δίνει τη δυνατότητα στους καθηγητές των Π.Σ. να συμμετέχουν στην αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολείων.