• Στο συγκεκριμένο άρθρο υπάρχει σειρά προβληματικών ρυθμίσεων και παραλείψεων. • Τονίζουμε την παιδαγωγικά λανθασμένη αύξηση του αριθμού των τελικών εξετάσεων σε εξεταζόμενα μαθήματα των μαθητών Γυμνασίου. Εκτός άλλων θα έχουμε υπέρμετρη αύξηση περιττών φροντιστηριακών μαθημάτων με αντίστοιχη αναίτια και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα αύξηση εξόδων των οικογενειακών προϋπολογισμών. • Η κατάργηση της 2ης εξεταστικής Περιόδου του Ιουνίου και των ενισχυτικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο θα επιφέρει αύξηση των δυσκολιών στη λειτουργία του σχολείου και θα προξενήσει ελάττωση στην παιδαγωγική παρέμβαση και στη μαθησιακή διαδικασία των πλέον αδυνάτων, για διαφορετικές αιτίες ,μαθητών / μαθητριών. • Είναι λανθασμένη η έμμεση καθιέρωση εξετάσεων στο μάθημα της Τεχνολογίας. Μάθημα εργαστηριακό και ανάπτυξης δεξιοτήτων από τον ορισμό του και την επί δεκαετιών λειτουργία του δεν μπορεί να έχει πισωγύρισμα σε μία δασκαλοκεντρικού τύπου εξέταση γνώσεων. Όσοι παιδαγωγοί (ακαδημαϊκοί, συντονιστές εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί, κλπ) γνωρίζουν το περιεχόμενο και την ουσία του μαθήματος αμέσως διακρίνουν το πρόχειρο από εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής πλευράς στο συγκεκριμένο άρθρο σε σχέση με τις Εξετάσεις του Μαθήματος της Τεχνολογίας. Πρέπει να προβλεφτεί η εξέταση με ατομικό ή και ομαδικό έργο, έρευνα ή και κατασκευή στο τέλος κάθε τετραμήνου για το συγκεκριμένο μάθημα και για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου.