• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Τ.' | 6 Μαΐου 2020, 02:54

    Ενώ με το νομοσχέδιο επιδιώκεται η αναβάθμιση του σχολείου, με τα άρθρα 51-52 επιτυγχάνεται το αντίθετο, δηλαδή υποβάθμιση και συρρίκνωση της τεχνικής εκπαίδευσης και των ΕΠΑΛ. Οι λόγοι που προβάλλονται στην αιτιολογική έκθεση δείχνουν να είναι προσχηματικοί, ατεκμηρίωτοι και αντιπαιδαγωγικοί. Άραγε πόσο κατάλληλο είναι για έναν δεκαοχτάχρονο μαθητή το νυκτερινό ΕΠΑΛ, όπου ο μέσος όρος ηλικίας κυμαίνεται από 30 με 40 χρόνια! Το όριο ηλικίας των 17 ετών θα οδήγησει εκτός τεχνικής εκπαίδευσης όχι μόνο μαθητές άνω των 17 ετών, αλλά και κάτω των 17, διότι πολλοί από αυτούς δεν θα βρουν τεχνικά τμήματα και ειδικότητες της προτίμησής τους, λόγω της συρρίκνωσης και της αδυναμίας να δημιουργηθούν εξαιτίας της έλλειψης μαθητών. Τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στις τεχνικές ειδικότητες καθηγητών είναι το έλασσον, το μείζον είναι ότι βλάπτεται η τεχνική εκπαίδευση και τα δικαιώματα  στη μόρφωση των νέων. Θεωρώ ότι, δεν είναι μόνον οι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα των τεχνικών ειδικοτήτων, που δεν επιθυμούν τό προτεινόμενο “Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑΛ” είναι, πιστεύω, η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.