• Σχόλιο του χρήστη 'Εποπτικό Συμβούλιο Πειραματικών Σχολείων ΠΤΔΕ ΑΠΘ' | 21 Ιανουαρίου 2011, 15:53

    Ναι στην ύπαρξη εκπαιδευτικών ομίλων με στόχο την εμβάθυνση σε γνωστικά πεδία του αναλυτικού προγράμματος ή τη μελέτη/έρευνα θεμάτων, την οργάνωση δραστηριοτήτων κλπ, ώστε να προάγεται η αρμονική εκπαίδευση, η οποία μπορεί να δίνει έμφαση και στη συσχέτιση με την κοινωνική πραγματικότητα, με την εφαρμογή και την πράξη, δηλαδή στην ενότητα του θεωρητικού με το πρακτικό. Εκεί θα συλλειτουργούν οι απαιτήσεις των γνωστικών πεδίων και των τεχνών, θα εφαρμόζονται εργαλεία σκέψης διαφορετικών γνωστικών/επιστημονικών πεδίων (τεχνικές, μέθοδοι, προσεγγίσεις), θα ικανοποιούνται ή θα δημιουργούνται ενδιαφέροντα, θα ενισχύονται ικανότητες, δεξιότητες, θα εξελίσσονται οι δυνατότητες, θα καλλιεργούνται οι ευαισθησίες ….