• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος' | 10 Ιουλίου 2020, 12:25

    Επιτέλους. Στην χώρα μας θεωρείται λέξη με αρνητική χροιά η αξιολόγηση. Η αξιολόγηση έχει ως μόνο στόχο τη βελτίωση. Αποτελεί ύψιστη υποκρισία από εκπαιδευτικούς και σχολεία η άρνηση της αξιολόγησης, όταν μάλιστα οι ίδιοι θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας την αξιολόγηση των μαθητών. Σύγχρονοι χώροι εργασίας προχωρούν εδώ και χρόνια σε αξιολόγηση 360 μοιρών, αλλά στην ελληνική εκπαίδευση η αξιολόγηση γίνεται μόνο από τον εκπαιδευτικό προς τον μαθητή. Οι υπόλοιποι συντελεστές του εκπαιδευτικού έργου διεκδικούν το αλάθητο;