• Σχόλιο του χρήστη 'Εποπτικό Συμβούλιο Πειραματικών Σχολείων ΠΤΔΕ ΑΠΘ' | 21 Ιανουαρίου 2011, 15:54

    Κατ’ αρχήν συμφωνούμε με τα όργανα διοίκησης, ωστόσο, θεωρούμε σημαντικό να είναι ξεκάθαρες οι αρμοδιότητες του κάθε οργάνου έτσι ώστε να μην υπάρχουν επικαλύψεις και αναιρέσεις. Θεωρούμε σημαντικό να υπάρχει συνεργασία των οργάνων των πειραματικών σχολείων των διαφορετικών βαθμίδων (Νηπιαγωγείο – Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο) και κυρίως των βαθμίδων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ώστε να διαμορφωθεί ένα κοινό πλαίσιο αναφοράς – συνεργασιών ως προς τις εκπαιδευτικές δράσεις, παρεμβάσεις και αλλαγές που εφαρμόζονται. Μείζονος σημασίας ζήτημα για την ουσιαστική πειραματική λειτουργία των σχολείων αυτών είναι η διαδικασία επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού που τα στελεχώνει. Θεωρούμε ότι η επιλογή του προσωπικού πρέπει να γίνεται αποκλειστικά από το Ε.Ε.Σ. των οικείων πειραματικών σχολείων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο για την επιλογή του προσωπικού θα εκτιμώνται κυρίως τα επιπλέον προσόντα (πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις, μετεκπαιδεύσεις) που σχετίζονται με κλάδους των επιστημών της αγωγής και όχι με τίτλους άσχετους (π.χ. πτυχίο οικονομικών, θεολογίας κτλ) με την επιστήμη της εκπαίδευσης. Επιπλέον, θεωρούμε απαραίτητη τη συνέντευξη για την τελική επιλογή του προσωπικού από το Ε.Ε.Σ. Τέλος, είναι σημαντικό να καθοριστεί ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα υπηρέτησης της οργανικής θέσης, χωρίς καμία δυνατότητα αποσπάσεων ή άλλων μετακινήσεων των εκπαιδευτικών των πειραματικών σχολείων (π.χ. σε θέσεις διευθυντών, σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς κτλ.), ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία τους.